poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie - ATV a sněžné skútry

(19.3. - 25.3.2006)

Datum Zpráva
20.3. 10 hod. - Tak jsme vyložili ve Stana de Vale 3 pásovce a 3 skútry. Zatím to vypadá, že tam kde skútry končí, my pásovci začínáme :-) ! Už jsme je 3x tahali navijákem! Teď jsme ve výšce 1432 m a míříme na hřeben. Je azurové nebe, 3 m sněhu a na vrchu prašan. Prostě pohoda! Zdar Náčelník

20.3. 18 hod. - Tak právě probíráme dnešní zážitky u večeře. Dopoledne jsme jednoznačně "kralovali" na pásovcích, pro skútry nebylo motání v lesích to pravé. Jak jsme se dostali na hřebeny, převzali kluci na skútrech "žezlo". Byl to super den! Snad vydrží počasí a užijeme si i další dny. Všichni jsou včetně strojů OK. Zdar Náčelník

21.3. 18 hod. - "Kraj pod sněhem mlčí, jen stopy jsou vlčí...". Právě jsme dorazili na hotel. Dopoledne pokus o zdolání dvoutisícovky, ale počasí nám nepřálo. Od patnáctiset metrů nebylo vidět na 10 m, tak jsme se přesunuli do údolí k přehradě Dragan. Bylo to fajn, pohoda. Při návratu jsme potkali Sylvia, což je místní "horský vůdce". Na jeho nefunkční sjezdovce proběhl "mejdan na sněhu" - CUJKA, místní speciality na roštu a skoky, kdo dál! Zdar Náča
P.S.: Ve čtvrtek vyrazíme se Silviem na "velký výlet" - start je v 7.00 hod. našeho času a návrat nejistý! :-)

22.3. 11.30 hod. - Dnes ráno to vypadalo dost beznadějně, doslova lilo jak z konve :-x. Ale v deset přestalo a tak už zase řádíme! Sníh je mokrý a těžký, ještě že máme pásovce - na kolech by to nešlo. Je to pěkná makačka na ruce, asi všichni přijedeme se svalama jak "Pepek námořník". Zdar Náča

22.3. 21.15 hod. - Dnes to byl nářez - jak jsem říkal na podzim, tak i teď to byl offroad až do morku kostí! Takovej sjezd z potoku z Tiblese do Suplaje, ale na pásovcích a sněžných skútrech. Před klukama klobou dolů, i když jsme jim přes potok stavěli sněhové mosty, byl to záběr. Celá parta offrouďáků táhla za jeden provaz - ten kilometr a půl jsme jeli šest hodin. Všichni jsou OK, včetně strojů. Pouze můj pásvoce má ohnutou tyč řízení, tak nocuje v potoce. Zdar Náča

23.3. 15 hod. - Dnes od rána opět leje :-x. Kluci od skútrů to dnes vzdali, prý je bolí záda. Ale my dobře víme, že dnes s námi nechtěli dát další potok! :-) Tak se plánované výpravy na Padis zúčastnili jen pásovci a Silviu se skútrem. Na hřebenu připadlo 40 cm mokrého sněhu a jeho skútr se hned zahrabal. Tak jsme ho tahali po hřebenu za pásovcem jak "kačera", jak se rozjel zapadl - nešlo to. Museli jsme dolů a tam pršelo, tak jsme přijeli jako "vodníci", všude z nás kapala voda, která uvnitř oblečení libovolně protékala. Zdar Náča

24.3. 7.00 hod. - Večer pořád lilo, tak jsme to zabalili, že ráno odjedem domů. Ráno slunce, tak shazujeme pásovce z vleku a vyrazíme na hřebeny! Zdar Náča

24.3. 11.50 hod. - My "drsní chlapi" z pásovců jsme opět na hřebenu i se Silviem. Ráno po dvou dnech deště vykouklu slunce, tak jsme shodili pásovce z vleku a jeli jsme po hřebenech asi 20 km a teď ho při cestě zpět už hodinu taháme do prudkého výjezdu "horského vůdce divnýho". Kdyby měl pásovce, to by byla jiná. Opět se potvrdilo, tam kde skútry končí, my a naši pásovci začínáme! Snad ho dostanem zpět do hotelu. Zdar Náča

24.3. 14 hod. - Dotáhli jsme k hotelu kačera na provázku (Silvia a jeho skidoo). Když už nebylo kde zapadnout, napálil to pro zpestření přímo do stromu. Prostě i poslední den stál za to. Právě jsme dopilovali k dokonalosti zrychlenou nakládku pásovců (skokem z převisu přímo na pláťák) a mrskáme k domovu. Zdravíme všechny co nás sledovali a ve středu na klubovně. Náča