poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Maroko

(19.4. - 8.5.2008)

Datum Zpráva
6.5. 10.00 hod. - Tak druhá parta čeká na odbavení a já mířím s třetí partou do Fesu. Tentokrát pánská jízda čtyřkolkářů - 3x Grizzly, 1x KingQuad, 1x CanAM 800 a mé X-ko. Jsme čtyři chlapi ve dvou teréňácích a dva přiletí do Fesu. Zdar Náča
4.5. 11.40 hod. - Včerejší den jsme strávili přesunem dlouhým 450 km už jen po asfaltu. Světlým bodem byla hodinová pauza na plážích Banana a večerní prohlídka přímořského městečka Essauira, kde jsme společně povečeřeli čerstvé ryby a dary moře na grilu. Teď nás čeká přesun dlouhý 700 km do Asilahu. Zdar Náča
3.5. 17.30 hod. - 20°C - Včerejší večer jsme strávili v dunách na plážích Blanche u táboráku, kde Skokan přímo na uhlících udělal bravurně pět čerstvých ryb. Celý den pohoda a čekání na odliv, teď jedem stodvacet po plážích směr sever. Teď jsme u vraku lodi a naběhl signál, tak píšu. Všichni jsme OK. Zdar Náča
2.5. 13.30 hod. - 43°C -Včera večer jsme dojeli do Taty, teď máme za sebou 350 km přesun a míříme na pláže Blanech, kde bude poslední offroad a tábor ve volné přírodě. Budeme dva dny bez signálu. Zdar Náča
1.5. 10.30 hod. - Tak jsme opět na signálu, přejezd Přední Sahary jsme zvládli bez problémů a na tábor uprostřed dun budeme dlouho vzpomínat. Hned ráno jsme pochopili, kde jsme - už v 8 hod. bylo 30°C. Teď míříme do Foum Zguidu, kde necháme opravit od kamene prožízlou pneu a pak po asfaltu směr pláže Blanech. Náča
30.4. 12.00 hod. - 41°C - Právě vyrážíme ze Zagori směr Mhamid. Večer jsme tu měli lehkou písečnou bouři, tak jsme spali v hotelu jak z pohádky Tisíce a jedné noci, seděli jsme dlouho do noci - v podstatě jsme zavírali bar :-) Přes noc měli napilno i mechanici ze servisu SAHARA GARAGE, kteří improvizovaně vyráběli kompletní brzdové obložení na mého Touarega, neboť v pražském servisu AUTO EXNER mi ho naúčtovali, ale "zapomněli" namontovat :-(. Ale "černí kluci" to zvládli. Dnes budeme tábořit v dunách Přední SAHARY a budeme bez signálu, info dáme zítra kolem poledne. Zdar Náča
29.4. 13.30 hod. - Míříme pouští na západ. Včera bez signálu, ale zato s Berbery a bubny u ohně uprostřed dun. Dnes přes poledne 41,5°C, je na padnutí, ještě že auta klimují na příjemných 28°C - pohoda. Stroje i posádky OK. Zdar Náča
27.4. 15.30 hod. - 39°C - Včera bylo vidět, že ježdění kluky vzalo a jezdili jsme až do západu slunce, pak večeře a společné shlédnutí fotek na notebooku. Já jel spát do dun, neboť na pokoji i v noci 28°C, tam to byla pohoda. Ráno dojela parta 9 kluků z Čech, které jsme potkali na východu slunce na stometrovce. Jsou tu osobáky, tak jsme jim nabídkli, že je vezmem do oázy v dunách. Jeli jsme tři auta, dvě ATV a 17 lidí. Klukům to za volantem šlo, tak jsme dali trasu v rekordním čase 40 min. Pak 3 hod. maňana v oáze a ježdění na snowboardu z duny a Skokan dal i za ATV a Touaregem. Pak Dakarskou cestou zpět. Náča
26.4. 13.30 hod. - 38°C - polední maňana u bazénu. Díky tomu, že včera odpoledne jsme odjeli ještě "sand schoole", tedy školu písku :) a protože to klukům šlo, dali jsme i výjezd, který jezdíme až druhý den dopoledne. Skokan, který je zde podruhé, dal výjezd mazácky se svým F150. Večer jsme padli už v 21 hod. Ráno kdo chtěl 5.15 hod. budíček a do dun na východ slunce, po návratu jsme s klukama vyměnili můj prodřený přídavný chladič a v 9 hod. jsme vyrazili pod stometrovku, ale až nahoru to daly jen ATVéčka. Klukům to šlo, tak jsme to vzali napříč přes duny až na Dakarskou pistu. Zdar Náča
25.4. 14.30 hod. - Právě jsme dorazili k Hassanovi do hotýlku Kasbah Le Touareg pod 100 m dunou písečného moře Erg Chebbi. Je 35°C a vegetíme u bazénu, kolem páte vyrážíme do dun. Ještě přehled našich strojů - VW Touareg, LR Disko 3, Nissan Pathfinder, Ford F150, ATV Kodiak 450 a Renegade X800. Zdar Náča
24.4. 8.30 hod. - Včera ráno jsem vyrazili z cedrového háje, v noci bylo na to, že jsme tábořili téměř ve 2000 m teplo a před spaním nás zahříval táborák. Nabrali jsme směr na jih a po projetí Středního Atlasu jsme projížděli údolím řeky Ziz až od našeho oblíbeného kempu Blue Meski. Večer proběhlo opět setkání s našimi přáteli, bohužel Milut byl na hudebním festivalu v Mekneš, ale jeho snové ho zdatně zastoupili. A řekl bych, že díky absenci tatíka, se rozjeli ještě víc než jsme čekali. Ráno jsme se probudili pod palmami do slunného dne. První úkol byl dostat Pedrova Kodiaka (ATV) z korby Skokanova Fordu F150. Aby to nebylo jednoduché, byl přidělaný na rámu nad korbou, protože v korbě kluci spí. Nezbylo než vylézt s kurtou a kladkou na palmu a přes můj naviják zdvihnout ATV, pak odjezd s pick-upem a ATV spustit. Povedlo se, je dole. Za chvíli vyrážíme směr Er Chebbi. Všichni OK. Zdar Náča
23.4. 10.00 hod. marockého času - Včera večer jsme dorazili v počtu čtyř vozů do Fesu (bohužel dvě posádky odřekly účast ze zdravotních důvodů). Nyní jdeme na prohlídku středověké Medíny. Odpoledne se přesouváme do Středního Atlasu do cedrového háje. Zdar Náča