poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie - ATV a sněžné skútry

(16.2. - 24.2.2008)

Datum Zpráva
22.2. 23.00 hod. - Ráno kluci naložili skútry, my se pokusili o opravu upevňovací desky, ale bohužel bezúspěšně, jedna ATV nešla nastartovat, na další praskl kulový čep, vypadalo to na servisní den. Nakonec vyjeli k vodopádům, kam jsme se včera nedostali. Počasí nám přálo, občas nás hřálo i slunce. Dnes byla patrná velká změna na podkladu, přestal mráz a sníh podstatně ztěžkl. Čtyřkolky se už tak nehrabaly a mi jsme byli podstatně víc mokří. Sněhové podmínky začínaly připomínat situaci v celé Evropě. Byl čas na návrat, tak jsme odpoledne naložili naše pásovce a další den ráno vyrazili k domovu.
21.2. 18.00 hod. - Dnes jsme se vydali opět společně na trasu k vodopádu Dracul, hned po pár kilometrech nás zastavila uvolněná upevňovací deska pásů na jednom Grizzlym, bohužel uvolněné šrouby se stačily poztrácet a tak to znamenalo pro jezdce i stroj návrat na hotel. My pokračovali úvozovou cestou k traverzu na stezku vedoucí k vodopádům. V ostrém výjezdu v bočním náklonu hodily hned dva skútry "pana-orel", naštěstí bez následků pro jezdce a stroje. Bohužel se Rosťův Grizzly opět začal přehřívat a my museli čekat až vychladne, tak jsme se rozdělili, 3 ATV čekali až zchladne a ostatní vyrazili na trasu. Na Kodiaku se po skoku ohnula řídící tyč a zůstal stát s pásy do široka rozkročenýma do V. My na to po zkušenostech z minulých let byli připraveni, tak byl za 15 min. zase pojízdný. Večer se vrátili skútraři tak utrmácení, že "zatroubili na ústup" , tedy rozhodli se odjet.
20.2. 18.00 hod. - Ráno jsme zachránili Grizzlyho, kterého jsme nechali večer na hřebenu - nešlo mu chlazení. Kolem desáté jsme vyrazili na dnešní trip, hned začátek byl akční. Na jednom ATV se uvolnila upevňovací deska pásů, tak musel na hotel. Pak byl "hustej" výjezd, z potoku ostrá pravá - dva skútry pana orel. Pak ještě několikrát jen na bok. Následoval traverz lesem, pak potok. Nakonec se nám ohla tyč řízení a čtyřkolka měla pásy od sebe :). Jinak všichni OK. Zdar Náča
19.2. 19.30 hod. - Před hodinou jsme dorazili z dnešní trasy. Kolem desáté jsme vyrazili v plném počtu 10 ATV a 6 skútrů. Nejprve hřebenovka, brod kde vrčely i navijáky, pak jsme se pokoušeli o sjezd do údolí, ale zastavilo nás pod hranicí 1000 m málo sněhu. Tak jsme to zkoušeli přes další hřeben, kde jsme strávili 2 hodiny asi ve dvou metrech prašanu, pod kterým tekl potok a my se do něj propadali. Přesun zpět ve tmě a mrazu nebyl nic moc, ale jsme všichni OK. Náča
18.2. 18.00 hod. - Tak dnes jsme vyrazili kolem 10 hod. na "záchrannou akci", rumunským kamarádům vypověděl na hřebenu sněžný skútr a potřebovali ho odtáhnout. Než jsme se k němu dostali, přišly ke slovu navijáky i lopaty. Nakonec jsme na navijáku vytahovali i skútr, neboť ho v prudkém stoupání neutáhly ani dva GRIZZLY. Pak jsme dali prašánek a teď vegetíme na hotelu. Zdar Náča
17.2. 20.00 hod. - Tak dnes jsme si užili nádherný dne plný slunce a prašanu. Nejprve jsme dali pláně na hřebenech, pak prudký sjezd lesem ve sněhové peřině a nakonec průjezd potokem do údolí. Vrátili jsme se po 6 hodinách, trošku zmrzlí, ale stálo to za to! Všichni jsou v pořádku. Zdar Náča
17.2. 8.00 hod. - Tak jsme včera kolem 22 hod. dorazili do Stana de Vale. Konečné číslo je 10 ATV s pásy a 5 sněžných skútrů. Dnes ráno jsme se probudili do azurového dne, venku přes metr sněhu s popraškem prašanu. Jen ta teplota -20°C :-) Zdar Náča