poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Namibie

(26.10.- 12.11.2013)

Datum Zpráva
10.11. 7:00 hod. - Právě se probouzíme do dalšího slunného rána. Po příjemně stráveném večeru ve Swakopmundu jsme druhý den jeli na vyjížďku s katamaránem, viděli jsme tuleně, delfíny a pelikány, kterým říkají NAMIBIA AIR FORCE :-). Večer byl bush camp na skále. Další den nás čekal zlatý hřeb výpravy, přejezd dun pouště NAMIB. Zdolávali jsme až 300 m vysoké duny, byl to adrenalin a zároveň nádhera. Nejlépe si vedl Jiří z Kopřivnice, který získal titul Desert Fox. Další dopoledne jsme dojeli až k Atlantiku a po pobřeží zpět do Walwis Bay. Pak přesun do Sesriem, kde jsme teď. Všichni jsou OK. Náča
6.11. 16:00 hod. - Právě jsme ve Swakopmundu, kam jsme se dnes přesunuli po dopolední prohlídce skalních maleb. Večer jdeme na společnou večeři do rybí restaurace, budou dary moře - ústřice, krevety a různé jiné příšery, samozřejmě ryba. Zdar Náča
5.11. 19:00 hod. - Včerejší odpoledne jsme strávili relaxem v termálním jezírku. Dopoledne 200 km přesun směr na jih, prohlídka Zkamenělého lesa, pak relax na baru v lodge Kipwe a návštěva skály - Tady je Náčovo. Teď v kruhu debatujeme 8 kempů. Náča
4.11. 14:30 hod. - Včera v podvečer jsme vjeli do Hoanib River, přivítali nás 3 sloni. V bush kemp - tábor pod skálou, další úžasný večer - táborák a big steak. Hned po ránu nám asi 3 km od tábora přeběhl před auty leopard - úžasná podívaná, ale na foto byl moc rychlý. Pak šest slonů, žirafy, přímorožci, babuni - opice a spousta antilop. Teď už jsme vyjeli ven a míříme do termálních kamenů Ongongo. Zdar Náča
2.11. 16:00 hod. - Včera ráno jsme při výjezdu z NP Etosha ještě na posledním napajedlu před branou narazili na tři lvy - prostě paráda! Pak přesun přes Opuwo až na Epupa Falls, kde jsme nafotili vodopády při západu slunce. Pak GinTonik na baru a neodmyslitelný 3 kg steak na roštu. Zas další parádní den. Všichni jsou OK. Náča
1.11. 19:00 hod. - Po dopoledním dobrodružství se sloní rodinou na polední pauze čekal černý nosorožec asi 20 m od auta a jako zlatý hřeb leopard v celé své kráse. Byl to úžasný den! Náča
31.10. 9:00 hod. - Včera v podvečer jsme na projížďce v loďce viděli desítky hrochů, některé blíž než jsme chtěli ;-). Pak několikaměsíční slůně a hlavně úžasný západ slunce na pozadí v dálce probíhající bouřky. Večer grilování steaků na břehu řeky se zvukovým doporovodem hrochů, kteří byli přímo pod námi v řece. Teď míříme do NP Etosha. Zdar Náča
30.10. 13:00 hod. - Včerejší průjezd NP Khaudum byl jako vždy super, tréňáky se bořily v hlubokých kolejích. Prvního jsme našli slona bulla, ale byl z nás trošku nervózní, pak kolem 15 hod. stádo 19 slonů mámy s mláďaty. A večer při západu slunce dva slony tak na 20 m. Teď jsme se dostali na asfalt a míříme k řece Okawango, kde pojedeme večer na loďce fotit hrochy. Zdar Náča
29.10. 7:00 hod. - Právě jsme se probudili do slunného afrického rána v táboře pod baobaby. Včera jsme s další partou Čech, která přiletěla v neděli kolem 15 hod., zvládli první dlouhý přesun z Windhoeku do Bushlandu. Dnes nás čeká návštěva vesnice Křováků a NP Khaudum, který leží na východním cípu Kalahari, je celý na písku - není tam tel. signál. Všechny posádky jsou OK... Zdar Náča