poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie

(18.5.- 24.5.2014)

Datum Zpráva
24.5. 16:00 hod. - Tak už jsme zas v Čechách, včera jsme dojeli poslední část trasy. Asi 1 km před dojezdem na asfalt odešla na Patrolu "Růžovce" vodní pumpa, tak jsme ho asi 30 km odtáhli do servisu, kam jsme dojeli v pátek v 17 hod. Rumun ochotně sedl k PC, našel a objednal díl a dnes dopoledne auto opravil - "MILUJU RUMUNY". V Čechách by se na něj v pátek večer každý vyprd. Kilař jel s Cherokeem nejbližší cestou na asfalt, kde na "Indiánovi" praskl druhý - zadní pravý měch, tak zajistil opravu a odtah až do ČR a posádku dovezl na poslední tábořiště. Já za týden letím domů - do Namibie. Tak zas někdy, zdar Náčelník
21.5. 20:00 hod. - Včera jsme najeli na novou trasu, nejdřív po hřebenech ve výšce 1800 m, pak kamennou lesní a na zelené pláně, kde bylo spousta stavění - taková agroturistika. Dnes dopoledne přes řeku Mures na trajektu, po jednom autě asi 1,5 hod. Pak opět na hřebeny, kolem bílých skal jak z Vinetoua, pak pár sjezdů bukovými lesy až k "bobové dráze" - podmáčenou lesní cestou v prudkém sjezdu nám trvalo zdolat v 11 autech 6,5 hodiny. Každé auto se vázalo kurtou ke stromům a postupně spouštělo dolů. Teď táboříme spolu s partou Pompy, tak je nás tu 16 teréňáků a 28 offroad bláznů. Zdar
19.5. 17:00 hod. - Dnes jsme dali protihřeben, nejdřív trošku kluzmo vpřed v zaváté cestě, když už to bylo na lopatu v délce asi 800 m, tak jsme to vzali přes hřeben. Bez navijáku jen tři stroje, ostatní na lanku, pak jak na sáních dolů, zastavila nás asi 1,8 m vysoká závěj dlouhá 60 m. Tak jsme to dali potoční cestou na asfalt a přesunujeme se na tábořiště nové trasy, kterou jsme připravili začátkem května, zítra na ní vyrážíme. Zdar
19.5. 8:30 hod. - Hlásí se 12 měsíčků, respektivě 20 zmrzlých offrouďáků. V noci bylo -5°C. Rozmrzáme u ohně...
18.5. 17:30 hod. - Tak jsme naši "POLÁRNÍ" výpravu po 2 hod. jízdy a 1,5 hod. házení lopatami museli odpískat, sněhu nakonec bylo až 70 cm a v tom se fakt jet nedalo. Sjíždíme zpět do údolí, kde rozděláme basic camp a ráno se pokusíme pokořit druhý hřeben jeho jižní stranou. Zdar
18.5. 12:30 hod. - Tak jsme ve výšce 2100 m nad "BABOU TONDACH" narazili na čerstvou sněhovou pokrývku - jak minulý týden pršelo, tak tady sněžilo. Off road v Transylvánských Alpách se změnil v zimní adventure ;-), ale ještě jsme nestáhli kalhoty a pokoušíme se prokousat sněhem až do Ranca - což je místní Špindl. Zdar

17.5. 21:00 hod. - Tak jsme s letošní 3. partou v počtu 10 teréňáků dojeli na jih Transylvánie, kde nás čekal Kilař, se kterým připravujeme společně náš offroad trip. Našel pěkné místo na tábor a připravil oheň. A my po 1100 km konečně zasedli k táboráku. Zdar Náča
P.S.: Poprvé po 10 dnech v Romale neprší!